Organizačná štruktúra firmy

Vedenie firmy AG-EXPERT, s.r.o. – konatelia

  • Riadenie firmy
  • Zmluvné vzťahy s jednotlivými dodávateľmi
  • Personalistika
  • Reprezentácia

Sekretariát

  • Prvý kontakt so zákazníkmi a podľa požiadavky zabezpečenie ich kontaktu s vedením firmy alebo s pracovníkmi jednotlivých oddelení firmy
  • Telefonický kontakt, e-mail, riešenie požiadaviek zákazníkov, vlastníkov bytov
  • Korešpondencia firmy, poskytovanie informácií pre vlastníkov bytov: o úhradách platieb, o dlžnej čiastke , upomienky pre neplatičov a pod.
  • Vystavovanie potvrdení pre vlastníkov bytov(napr. pre účely podpory bývania, pri prevode vlastníctva bytu, úveroch atď.
  • Riešenie poistenia domov, poistné zmluvy a riešenie poistných udalostí v spolupráci s technickým oddelením
  • Vedenie agendy pracovníkov firmy zamestnaných na dohody činnosti pre zabezpečenie služieb v rámci správy domov

Technické oddelenie

  • Riešenie a organizovanie nahlásených porúch z jednotlivých domov
  • Riešenie a organizovanie plánovaných opráv v jednotlivých domoch, rokovania s dodávateľmi a zástupcami vlastníkov bytov
  • Vykonávanie kontroly opráv domov, účasť na kolaudáciách
  • Preberanie vykonaných opráv, kontrola fakturovaných prác
  • Evidencia a organizovanie pravidelných zákonných prehliadok, revízií
  • Zabezpečenie odstránenia nedostatkov zistených revíziami
  • Výpočet emisií, poplatkov za znečistenie ovzdušia pre domových kotolniach
  • Zabezpečenie pravidelnej deratizácie a dezinsekcie (jarná a jesenná)
  • Zabezpečenie výmeny meradiel v zákonných lehotách
  • Organizovanie odpočtov meradiel pre ročné vyúčtovanie nákladov jednotlivým vlastníkom bytov
  • Spracovanie spotrieb médií na jednotlivé domácnosti
  • Riešenie objednávok množstva tepla, plynu na nasledujúci rok
  • Príprava programov opráv, údržby, modernizácie (technické hodnotenie budovy)
  • Realizácia projektových prác pozemných stavieb, statické výpočty a posudky
  • Zabezpečenie inžinierskej činnosti
  • Konzultácie pre riešenie technických problémov budov
  • Archivácia technickej dokumentácie
  • Aktívna účasť na schôdzach vlastníkov bytov

Ekonomické oddelenie

  • Vedenie účtovníctva pre každý dom v správe, plnenie daňových a odvodových povinností (prenájmy spol. častí a nebytových priestorov)
  • Evidencia a realizácia úhrad faktúr za jednotlivé plnenia zabezpečujúce prevádzku domov (za teplo vodu, upratovanie, elektrickú energiu a pod.)
  • Realizácia úhrad za údržbu a opravy domov
  • Evidencia preddavkov za plnenia pre prevádzku domov a do fondu opráv
  • Výpočet mesačných preddavkov, zálohových platieb pre každú domácnosť
  • Evidencia finančných tokov pri úveroch na opravy domu
  • Príprava ekonomických podkladov, ukazovateľov hospodárenia pre banky, ktoré poskytli pre vlastníkov bytov a nebytových priestorov úver
  • Príprava podkladov právnemu oddeleniu pre vymáhanie dlžných čiastok
  • Realizácia miezd pre pracovníkov firmy a vedenie mzdovej agendy

Právne oddelenie

  • Zmluvné vzťahy po právnej stránke
  • Zastupovanie firmy pred súdmi
  • Súdne vymáhanie pohľadávok (riešenie neplatičov)
  • Právne poradenstvo pre vedenie firmy